Město, návštěva a postroj

28.08.2013 08:10

    Včera jsme byly já a panička odpoledne u paní Květy, co má belgického ovčáka Danyho. Přes město jsem se teda bála, měla jsem ještě stahovák... Deni tu má kamarádku Lucinku, tak šly holky se mnou a paničkou a udělaly nákup Květě, abych nemusela stát uvázaná u obchodu. Docela jsem se děsila zvuků u košíků - protivné fakticky. Psů a aut bylo cestou dost, ale zvládly jsme to. Květa zavřela Danyho a já byla s paničkou a Květou asi hodinku vevnitř. Květa umí s pejsky mluvit uklidňujícím tónem, takže když jsem si to tam očuchala, klidně jsem si lehla a byla v pohodě. Jen z misky - umyté, co má Dany, bych se tada - promiňte mi to! - nenapila! To přeci není moje miska a já bych taky nechtěla, aby Dany pil z té mojí... Zpět nám šel naproti páníček Milan a toho už jsem vítala naprosto radostně, lízala a vrtěla celým psem :D Měl velkou radost.

    No a teď ráno jsme šly opět do města - asi 1,5 km s postrojem a naprosto skvělé!!!! Postroj je nejlepší, nemá to chybu. Dnes už jsem šla úplně krásně, ničeho jsem se nebála, čuchala jsem přiměřeně a zase jsme se potkaly s páníčkem Milanem, když jel do práce a poznala jsem ho už na dálku a vítala máváním praporku. Akorád byl nějaký navoněný a uhlazený...chtěla jsem si ho tlapkami označit, ale bylo mi to zakázáno. To teda nechápu proč, když paničku už jsem na bundě označenou měla :D. Páníčka uvidíme až v pátek, tak mohl mít aspoň památku. Tak ten postroj už budeme používat a basta. Jo a ještě jedna novinka - panička po mně pořád chce ukazovat zoubky - nechápu teda proč, prý na nějakou výstavu. A taky mě občas vezme do náruče. Nevadí mi to...no co ! aspoň šetřím tlapky - no ne ?

Vaše Ava Od Dvou Cedrů vlastní tlapkou